imkefrijsinger.reismee.nl

Welkom bij mijn avontuur!

Hallo!


Zoals jullie misschien wel weten vertrek ik in september naar de andere kant van de wereld... Nieuw-Zeeland

Via deze blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen en ervaringen. Ik zal regelmatig verhalen schrijven en foto's uploaden. Via de kaart weet je altijd precies waar ik ben geweest! Meer informatie over mijn reis kun je vinden in mijn profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag hier terug en zou het leuk vinden als je af en toe een berichtje achter laat!


Liefs Imke


Reacties

Reacties

boukje

Ha Imke,

Het is te gek dat het avontuur bijna mag beginnen! Heel leuk om via je blog de reis te volgen! Succes met de laatste voorbereidingen!

Liefs van ons

anouk

haa meid, kei tof en hiel dapper desse t avontuur aan geis! Ik wins dig alvas hiel vuul plezeer dao achter! En veurzichtig zien❤️ Geneet van alles mop? Ga je missen❤️❤️❤️❤️ loveyou

Clim

Leef Imke,

Ut is noow bijna zoë wied...
Succes nog met de letste veurbereidinge en maak dr eine onvergaetelikke tied van. Dit geise noeits mier vergaete. Leuk det we op dees manier ein bietje kinne volge wie ut dich vergeit aan de andere kant van de wereld. Dan heuve de maedjes dich neet zoë te misse. Geneet dr van!
Leefs Clim

Marij

Vuul succes en plezeer met de veurbereidinge. Tof desse dit geis doon!

Dianne

T aaftelle waas allang begonne maar now steeds dichter beej! Tof veur dich. Lerfs Dianne

Carolien

Haos is ut zoewied! Dien druimreis geit beginne! Geneet drvan en kom good weer truuk! Leefs van mich en Giel♥️

Jacqueline

Ut wuurd steeds echter! Super Imke!! En leuk um dich te volge!!?

Maud

Ha Imke,

Tof um te laeze. Waat geit dr toch vuul in zón köpke um dan. En auk gans begriépelik. Dich hes ein super keuze gemak en weit zeker des dich ein waan tiéd geis belaeve in alle opzichte.

Succes met de letste veurbereidinge en dan motte we dich toch ech gaon misse.

?

Ron

Op zaterdag geen krant, pantoffels , koffie en ontbijtje meer! How could you do this to me!?

Claudia en Sjraar

Hoi Imke,

Ik zag je afscheidfoto bij M&C op Instgram voorbij komen.
Hebben we helaas geen afscheid kunnen nemen. Echt jammer, heel erg jammer zelfs.

Zo bent altijd zo lief en attent geweest voor ons kleinkind, echt super en heel erg bedankt hiervoor.

Ze is 31 augustus 1 jaar geworden.

Hopelijk ga je na je reis weer werken bij M&C want dan kun je het flesje weer warm maken voor nummer twee.

We wensen jou een hele goede reis toe, geniet vooral van alles.

Claudia en Sjraar

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active